⭐⭐⭐⭐⭐ 2000+ Kundeanmeldelser

Norsk nettbutikk

30 dagers åpent kjøp

  • 50.000+ kunder

  • 1-4 dagers levering

  • 100% fornøydgaranti

  • 30 dagers åpent kjøp

Reklamasjon for WalkingPad

Dersom du opplever tekniske problemer med ditt WalkingPad produkt som du har kjøpt hos MyStuff, anbefaler vi deg å kontakte vår kundeservice. Våre erfarne kundeservice-representanter står klare til å hjelpe deg med å løse problemet på en rask og enkel måte.

Ved mindre tekniske problemer kan du muligens løse problemet selv ved å bytte ut enkelte deler. Vi har utarbeidet omfattende guider og informasjon om hvordan du kan gjennomføre bytte av deler. Hvis det er nødvendig å skaffe nye deler, kan dette bestilles på vår nettside eller ved å kontakte kundeservice. Vi anbefaler deg å kontakte kundeservice for å undersøke og lokalisere feilen, slik at vi raskt kan finne en løsning som er effektiv for begge parter.

Nedenfor finner du en oversikt over skader eller feil som ikke dekkes av reklamasjonen eller garantien:

  • Fysisk skade
  • Feil bruk (se brukermanualen for hvert enkelt produkt)
  • Demontering uten tillatelse
  • Uforsvarlig bruk
  • Vannskader
  • Slitasjedeler (løpebånd)
  • Manglende vedlikehold (standard rengjøring og bruk av silikon olje)
  • Utilstrekkelig oppbevaring (støv, hår o.l. på elektronikk eller i motor)
  • Transportskader som skyldes at kunden ikke har pakket varen tilstrekkelig, gjelder ved retur- eller garantianmodninger.

Angående reklamasjon for WalkingPad, kan du reklamere på produktet i opptil to år etter at du mottok det. Hvis varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Følgende mekaniske deler har en reklamasjonstid på opptil fem år:

  • Nedre kretskort (LCB)
  • Øvre kretskort (UCB)
  • Motoren til WalkingPaden
  • Andre koblinger og innvendige feil

Unntaket fra følgende mekaniske deler er feilkoder som skyldes feil bruk, uforsvarlig bruk, manglende vedlikehold eller utilstrekkelig oppbevaring (vannskader, fysiske skader, støv).